اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

محیط دانشگاه از سیاست‌زدگی دور باشد/ دخالتی در انتصاب رئیس دانشگاه آزاد مهدی‌شهر نداشتیم

فرماندار شهرستان مهدی‌شهر گفت: دانشگاه آزاد اسلامی یک مجموعه علمی و تخصصی است و باید از سیاست‌زدگی به دور باشد؛ از این‌رو، دخالتی در انتصاب رئیس دانشگاه آزاد مهدی‌شهر نداشتیم.

محیط دانشگاه از سیاست‌زدگی دور باشد/ دخالتی در انتصاب رئیس دانشگاه آزاد مهدی‌شهر نداشتیم

به گزارش خبرگزاری فارس از مهدی‌شهر، عبدالرضا میقانی عصر امروز در آیین معارفه سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهدی‌شهر با حضور شماری از مسؤولان و دانشگاهیان، از زحمات سلطانی‌فر در مدت تصدی پست ریاست دانشگاه آزاد مهدی‌شهر قدردانی کرد و گفت: صفایی، رئیس جدید این دانشگاه سابقه درخشانی در مدت تصدی ریاست دانشگاه آزاد واحد شهمیرزاد داشته و نشان داده است که اهل تعامل و گفت‌وگو در تمام زمینه‌هاست.

وی بیان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی یک مجموعه علمی و تخصصی است و باید از سیاست زدگی به دور باشد.

فرماندار شهرستان مهدی‌شهر گفت: در همین زمینه در انتخاب سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهدی‌شهر به هیچ عنوان فرمانداری و نهادهای بیرونی حق دخالت نداشته‌اند و این انتخاب توسط خود مجموعه علمی دانشگاه انجام پذیرفته است.

میقانی بیان کرد: مردم شریف مهدی‌شهر جمعیت فرهیخته‌ای هستند که مقامات بزرگی را در عرصه علمی به کشور معرفی کرده‌اند و شایسته بهترین کیفیت در خدمات علمی نسبت به گذشته هستند.

وی تصریح کرد: امیدواریم در دانشگاه آزاد با قدرت همچون گذشته شاهد توسعه رشته‌ها در تحصیلات تکمیلی باشیم.

فرماندار شهرستان مهدی‌شهر گفت: به نمایندگی از مردم و مسؤولان شهرستان، آمادگی کامل آن داریم تا با همکاری با دانشگاه آزاد شاهد رشد و بالندگی بیش از گذشته آن باشیم.

انتهای پیام/74043/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول